Techniek van de natuurfotografie

vrijdag 9 mrt 2018 @ 09:00 - 17:30

In deze leerzame workshop gaan we diep in op de techniek van de natuurfotografie. Aan de hand van een boeiende presentatie zal ik ingaan op de technische aspecten van de natuur en dierfotografie. Daarna gaan we de theorie snel in de praktijk brengen op fraaie foto locaties.

Techniek van de natuurfotografie

In deze leerzame workshop gaan we diep in op de techniek van de natuurfotografie. Je kunt het ook als een soort basiscursus zien .

Het eerste deel is een theoretisch gedeelte van ongeveer anderhalf uur. Aan de hand van een boeiende presentatie zal ik ingaan op de technische aspecten van de natuur en dierfotografie. Daarna gaan we de theorie snel in de praktijk brengen op fraaie foto locaties waar u prachtig dieren en landschappen kunt fotograferen.

De cursus is zowel geschikt voor beginners als meer gevorderden omdat ik individuele begeleiding geef. Zowel cursisten die dus moeite hebben met de instellingen van de camera als cursisten die veel toepassingen van hun camera willen leren, zullen beiden veel leren op deze workshop.

Het instellen van je camera onder allerlei omstandigheden is zo'n beetje de rode draad van deze workshop. Denk maar eens aan alle mogelijkheden die een camera heeft en het diafragma en de sluitertijd die je moet toepassen bij welke onderwerpen onder welke omstandigheden.

Veel verschillende instellingen worden in de praktijk behandeld zoals, belichting, diafragma, sluitertijd, camera menu's, ISO instellingen, witbalans, scherpstelpunt enz. Ook geef ik de cursisten zeer leerzame tips van de natuur en dierfotografie in de praktijk.

Na deze cursus haal je veel meer uit je camera en kun je veel beter inspelen op wisselende omstandigheden.

Indien je meer wilt weten over de inhoud van deze workshop, mail mij gerust voor meer informatie.

Deze workshop kost

De prijs van deze workshop is € 100,- inclusief reader, koffie, thee, soep en lekkers.

Fotogalerij

Aanmelden

Wilt u zich inschrijven voor deze workshop of wilt u misschien meer informatie ontvangen? Vul het formulier in en verstuur deze. Steven zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Lukt het aanmelden niet?
U kunt zich ook inschrijven door een e-mail te sturen naar info@stevenruiter-photography.nl. Vermeld in uw bericht om welke workshop en datum het gaat. U ontvangt een bevestiging zodra uw aanmelding is verwerkt.

Velden aangegeven met een asterix (*) zijn verplicht.