Techniek van de natuurfotografie

vrijdag 15 mrt 2019 @ 09:00 - 17:30

In deze leerzame workshop gaan we diep in op de techniek van de natuurfotografie. Wegens grote aanvraag zit de workshop van 9 maart vol. De tweede is 16 maart. Aan de hand van een boeiende presentatie zal ik ingaan op de technische aspecten van de natuur en dierfotografie. Daarna gaan we de theorie snel in de praktijk brengen op fraaie foto locaties.

Techniek van de natuurfotografie

Vrijdag 15 maart 2019 @ 9:00 - 17:30

In deze leerzame workshop gaat natuurfotograaf en workshopleider Steven Ruiter diep in op de techniek van de natuurfotografie. In een boeiende presentatie behandeldt hij de technische aspecten van de natuur- en dierfotografie. Vervolgens gaat iedere deelnemer de theorie in de praktijk brengen op hele fraaie fotolocaties. 

 

Techniek van de natuurfotografie

In deze leerzame workshop wordt diep ingegaan op de techniek van de natuurfotografie.

De dag  begint met een theoretisch gedeelte van ongeveer anderhalf uur. Daarin gaat Steven Ruiter aan de hand van een boeiende presentatie in op de technische aspecten van de natuur- en dierfotografie. Daarna volgt de praktijk op fraaie fotolocaties waar je prachtig dieren en landschappen kunt fotograferen.

Deze (basis) cursus is zowel geschikt voor beginners als meer gevorderden, omdat Steven de deelnemers individueel begeleidt. Zowel cursisten die nog moeite hebben met de basisinstellingen van de camera als cursisten die met zo veel mogelijk toepassingen van hun camera willen omgaan, zullen veel kennis opdoen tijdens deze workshop.

Steven hierover: 'Het instellen van je camera onder de meest uiteenlopende omstandigheden is zo'n beetje de rode draad van deze workshop. Denk maar eens aan alle mogelijkheden die een camera heeft en welk diafragme en sluitertijd je moet toepassen bij een grote diversiteit aan onderwerpen en omstandigheden. Daarom behandel ik veel verschillende instellingen, zoals belichting, diafragma, sluitertijd, cameramenu's, ISO instellingen, witbalans en scherpstelpunt. ook geef ik de cursisten leerzame tips over de natuur- en dierfotografie in de praktijk. Na deze cursus haal je beslist meer uit je camera en kun je veel beter inspelen op wisselende omstandigheden.'

Aanmelden

Wil je je inschrijven voor deze workshop of eerst nog wat meer informatie ontvangen? Vul dan het formulier in. Steven zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Lukt het aanmelden niet? 

Je kunt je ook inschrijven door een e-mail te sturen naar info@stevenruiterphotography.nl vermeld dan in je bericht om welke workshop en datum het gaat.

Je ontvangt een bevestiging zodra je aanmelding is verwerkt. 

 

 

Deze workshop kost

De prijs van deze workshop is € 100,- inclusief reader, koffie, thee, soep en lekkers.

Fotogalerij

Aanmelden

Wilt u zich inschrijven voor deze workshop of wilt u misschien meer informatie ontvangen? Vul het formulier in en verstuur deze. Steven zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Lukt het aanmelden niet?
U kunt zich ook inschrijven door een e-mail te sturen naar info@stevenruiter-photography.nl. Vermeld in uw bericht om welke workshop en datum het gaat. U ontvangt een bevestiging zodra uw aanmelding is verwerkt.

Velden aangegeven met een asterix (*) zijn verplicht.